lørdag 4. desember 2010

Spent!

Det er bare noen få dager siden jeg bestemte meg for å bli distributør for Kyäni. I utgangspunktet har jeg blitt sosialisert til å være skeptisk til det som kalles MLM, multi level marketing. Likevel, etter å ha lest grundig om både konseptet, produktene og ikke minst vurdert om dette er noe jeg har lyst til å bli med på, så sa jeg ja til å gjøre det. Det er jo så og si ingen risiko, og jeg er overbevist at med en liten egeninnsats kan dette bli ganske gøy! Og siden produktet er såppass nytt i Norge, er det et stort potensielt marked av andre nordmenn som meg, altså den typen som vet at jeg ikke klarer å spise variert nok i hverdagen, og som dermed ofte føler meg slapp og med lite overskudd.

Som distributør skal jeg jeg selge produktene, og etter å ha lest om hvilke effekter folk har fått av disse produktene, kan jeg ikke vente med å prøve de ut selv! Jeg er psoriatiker, og mitt innerste håp er at også jeg kan bli kvitt plagene. Jeg tør ikke håpe på noen vidunderkur, og selv om jeg ikke skulle bli frisk, så har jeg tro på at de andre effektene, som det å få mer energi, kan ha en positiv virkning i hverdagen min!

Det er ikke forsket nok på Kyänis produkter til å dokumentere noen som helst virkning, og de sier at de er ikke til for å kurere, diagnostisere eller forhindre noen form for sykdom. Det eneste vi kan stole på er at det er bra for oss å ta Kyänis produkter, fordi de gir kroppen vår det den trenger, og sammensetningen av stoffene gjør at næringen vi får i oss utnyttes optimalt i kroppen, slik at den gir oss utrolige helsefordeler.

Jeg er spent på å prøve produktene, og håper jeg om noen uker basert på egen erfaring kan selge Kyänis produkter med stolthet og en enda større tro på at det virkelig gir den effekten den sier at den gjør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar