mandag 6. desember 2010

Møte

På lørdag var jeg på møte med en som driver med Kyäni på fulltid, og som reiser rundt og forteller om Kyäni til folk. Det var gøy å se at noen kan jobbe med dette som en vanlig jobb - og til og med få det bedre økonomisk av det.

Men den største motivasjonen min var å høre om de han kjente som hadde blitt friske av disse produktene, som f.eks. to han kjente som hadde blitt bra fra psoriasis, og barnet hans som trappet ned på astma-medisin etter å ha begynt på produktene.

Jeg fikk også smake på den som heter Kyäni Sunrise, som skal gi mer energi, og den smakte faktisk veldig godt, som fruktjuice eller noe sånt! Sunrise tilsier jo at man skal ta den på morgenen, jeg fikk min porsjon på kvelden. Kan det ha noe med at jeg ikke fikk sove så mye den natta, men ventet på at det skulle bli morgen så jeg kunne stå opp?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar